Privacy Policy

1. Inleiding

Hier kunt u lezen hoe Bramidan A/S (hierna “Bramidan”, “wij”, “ons” en “onze”) uw persoonlijke gegevens verzamelt, verwerkt en opslaat als onderdeel van onze activiteiten en de activiteiten die in sectie 3 hieronder worden beschreven.

Verantwoordelijk omgaan met persoonlijke gegevens is cruciaal voor onze bedrijfsdoelen en reputatie. Daarom beschrijft dit privacybeleid hoe en waarom wij persoonlijke gegevens over u verzamelen, hoe de gegevens worden gebruikt, wanneer ze worden verwijderd en hoe u onder andere toegang kunt krijgen tot uw persoonlijke gegevens.

 

2. Gegevensbeheerder

Bramidan A/S is de gegevensbeheerder voor de verwerkingsactiviteiten die in dit privacybeleid worden beschreven, tenzij anders vermeld in de activiteiten in sectie 3 hieronder. Bramidan A/S is gevestigd in Denemarken met kantoren over de hele wereld. U kunt hier een lijst van onze Bramidan Group kantoren vinden: Bramidan locaties. Als u vragen heeft over dit privacybeleid of onze verwerking van uw persoonlijke gegevens zoals beschreven in sectie 3 hieronder, neem dan contact met ons op via:

 

Bramidan A/S

BTW-nummer: 82 11 61 17

Adres: Industrivej 69, 6740 Bramming

E-mail: bramidan@bramidan.dk

 

3. Hoe verwerken wij persoonlijke gegevens van u als onderdeel van onze activiteiten?

Wij verzamelen en verwerken persoonlijke gegevens in verschillende situaties, en de doeleinden van de verzameling, waarvoor de persoonlijke gegevens worden gebruikt en wanneer ze worden verwijderd, kunnen variëren. De afzonderlijke activiteiten waarbij Bramidan (als gegevensbeheerder) persoonlijke gegevens over u kan verzamelen, worden hieronder afzonderlijk beschreven.

 

3.1 Wanneer u onze website bezoekt (Cookies)

Wanneer u onze website www.bramidan.nl bezoekt, verwerken, bewaren en verstrekken we persoonlijke gegevens van u voor verschillende activiteiten via cookies en kunnen uw persoonlijke gegevens worden gebruikt voor de hieronder gespecificeerde doeleinden.

U kunt meer lezen over cookies, de verschillende soorten cookies die wij gebruiken, hoe u uw cookie-instellingen kunt wijzigen, cookies kunt verwijderen en meer in ons cookiebeleid dat hier beschikbaar is: Cookies (bramidan.nl) . Onze website kan links bevatten naar andere websites of naar geïntegreerde websites. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van websites van andere bedrijven of hun praktijken voor de verwerking van persoonlijke gegevens, en wij raden u aan hun privacybeleid en andere relevante beleidslijnen te lezen die relevant zijn voor andere websites.

 

3.1.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verwachten de volgende persoonlijke gegevens van u te verzamelen via cookies op onze website:

  • Digitale voetafdrukken zoals IP-adres, taal, browsertype, besturingssysteem, enz.
  • Informatie over welk apparaat u gebruikt (pc, tablet, mobiele telefoon, enz.)
  • Informatie over uw gedrag op onze website (zoals klikken, interesses en browsegeschiedenis).

 

3.1.2 Waarom verwerken wij de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Voor administratie, onderhoud en ontwikkeling van de website
  • Om het gebruik van onze website te analyseren en statistieken over bezoekers te verzamelen
  • Voor marketingdoeleinden, zoals onze nieuwsbriefservice.

 

3.1.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische bases:

  • Toestemming: Wanneer u onze website bezoekt, vragen wij uw toestemming om cookies te plaatsen in overeenstemming met ons cookiebeleid. Wij verwerken uw persoonlijke gegevens om functies op de website aan te bieden, statistieken te verzamelen en producten te promoten voor marketingdoeleinden op basis van uw toestemming. Deze juridische basis is te vinden in Artikel 6(1)(a) van de GDPR. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).
  • Legitiem Belang: Wij kunnen persoonlijke gegevens van u verzamelen om de website te kunnen beheren, statistieken en analyses uit te voeren, onderhoud en ontwikkeling van de website, en om veiligheidsredenen. Deze juridische basis is te vinden in Artikel 6(1)(f) van de GDPR. De legitieme belangen zijn onze legitieme belangen om u onze website te bieden en te optimaliseren en u de beste online ervaring en producten te bieden. U kunt op elk moment bezwaar maken tegen deze verwerking door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).

 

3.1.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens kunnen worden gedeeld met online service- en advertentieproviders. Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met entiteiten binnen onze bedrijvengroep, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productielocatie zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER als dit nodig is om de betreffende taak uit te voeren. Elke overdracht zal plaatsvinden op basis van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (de GDPR Hoofdstuk 5), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers (europa.eu). Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.1.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

De bewaartermijn hangt af van de cookie. Uw persoonlijke gegevens worden opgeslagen in overeenstemming met ons cookiebeleid dat is opgenomen in onze cookie functie.

Wij kunnen gegevens langer opslaan en verwerken in geanonimiseerde vorm, wat betekent dat wij u niet langer kunnen identificeren.

 

3.2 Wanneer u zich abonneert op onze nieuwsbrief

Wanneer u zich abonneert op onze nieuwsbrief voor direct marketing doeleinden, verwerken wij verschillende persoonlijke gegevens van u.

 

3.2.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verwerken de volgende persoonlijke gegevens van u met betrekking tot onze nieuwsbriefdiensten:

  • Contactgegevens (naam, e-mail)
  • Marketingvoorkeuren, interesses en klikgedrag op gepubliceerde inhoud via pixels
  • Uw toestemming en de datum van uw toestemming

 

3.2.2 Waarom verwerken we de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Voor direct marketingdoeleinden, en om u onze nieuwsbriefdienst te bieden

 

3.2.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van algemene persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische bases:

  • Toestemming: Wanneer u zich abonneert op onze nieuwsbrief, vragen wij uw toestemming voor direct marketingdoeleinden. Deze juridische basis is te vinden in de Deense Marketingwet § 10. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven), of door u af te melden voor onze nieuwsbrieven onderaan de e-mail.

 

3.2.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens delen en/of beschikbaar stellen aan andere leveranciers en/of dienstverleners in verband met de algemene werking van ons bedrijf, bijvoorbeeld in verband met het beheer van onze nieuwsbrief functie, analyse en marketingtaken. Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met onze bedrijfsgroepentiteiten, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productielocatie zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER als dit nodig is om de betreffende taak uit te voeren. Elke overdracht zal plaatsvinden op basis van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (de GDPR Hoofdstuk 5), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers – European Commission (europa.eu). Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.2.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden opgeslagen zolang uw toestemming om nieuwsbrieven te ontvangen actief is en voor een periode daarna om de geldigheid van de toestemming te documenteren.

In overeenstemming met de aanbevelingen van de Deense Consumentenombudsman bewaren wij de documentatie van uw marketingtoestemming gedurende ten minste twee jaar nadat u uw toestemming heeft ingetrokken en in ieder geval zolang het voor ons relevant is om de geldigheid van de toestemming te kunnen documenteren.

De bewaartermijn is gebaseerd op ons legitieme belang om te kunnen aantonen dat direct marketing heeft plaatsgevonden in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving (Artikel 6(1)(f) van de GDPR).

Wij kunnen gegevens langer opslaan en verwerken in geanonimiseerde vorm, wat betekent dat wij u niet langer kunnen identificeren, of als wij verplicht zijn dit te doen volgens de wet of als onderdeel van een specifieke zaak.

 

3.3 Cursussen, webinars en andere evenementen

Wanneer u deelneemt aan onze cursussen, evenementen, seminars (online of persoonlijk) enz., verwerken wij verschillende persoonlijke gegevens van u om deze diensten te leveren.

 

3.3.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verwerken de volgende persoonlijke gegevens van u:

  • Contactinformatie (naam, telefoonnummer en e-mail)
  • Titel en informatie over de werkgever
  • Communicatiegeschiedenis
  • Video-opnamen als het evenement online plaatsvindt
  • Andere informatie die u ons verstrekt in verband met het evenement.

 

3.3.2 Waarom verwerken wij de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Om het gebruik van onze diensten te analyseren en statistieken te verzamelen om onze diensten en producten te verbeteren
  • Voor administratie, onderhoud en ontwikkeling van onze (bestaande of toekomstige) relatie
  • Om met u te communiceren, zoals het verstrekken van service-informatie en ondersteuning
  • Voor marketingdoeleinden, zoals het verstrekken van informatie over relevante onderwerpen en de evenementen
  • Voor financiële doeleinden.

 

3.3.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van algemene persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische basis:

  • Contractuele verplichting: Wanneer u een contract met ons aangaat voor onze evenementendiensten, verwerken wij uw persoonlijke gegevens in overeenstemming met de rechten en verplichtingen die tussen ons zijn overeengekomen en om u de diensten te bieden. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(b) van de GDPR.
  • Legitiem belang: De persoonlijke gegevens kunnen ook worden verwerkt op basis van onze legitieme belangen (artikel 6(1)(f) van de GDPR), waarbij de legitieme belangen gericht zijn op het beheren van seminars, communiceren, het versturen van evaluatieformulieren, en voor marketingdoeleinden op onze website en sociale media (geen direct marketing), enz.

 

3.3.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens delen en/of beschikbaar stellen aan andere leveranciers en/of dienstverleners in verband met onze evenementen, bijvoorbeeld als externe sprekers bij het evenement worden betrokken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met onze bedrijfsgroepentiteiten, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productiefaciliteit zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER als dit nodig is om de betreffende taak uit te voeren. Elke overdracht zal plaatsvinden onder voorbehoud van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (hoofdstuk 5 van de GDPR), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers (europa.eu). Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.3.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden verwijderd wanneer we ze niet langer nodig hebben om een of meer van de bovenstaande doeleinden te vervullen. In de meeste gevallen zullen we uw persoonlijke gegevens niet langer bewaren dan 3 jaar na het einde van het evenement.

Wij kunnen gegevens langer bewaren en verwerken in geanonimiseerde vorm, wat betekent dat wij u niet langer kunnen identificeren, of als wij wettelijk verplicht zijn dit te doen.

Het boekhoudmateriaal, inclusief persoonlijke gegevens, dat wij verplicht zijn te bewaren, wordt niet eerder verwijderd dan 5 jaar na het einde van het boekjaar waarop de informatie betrekking heeft volgens de Deense Boekhoudwet.

 

3.4 Wanneer u met ons communiceert, bijvoorbeeld via e-mail, telefoon, of ons contactformulier gebruikt

Wanneer u contact met ons opneemt voor ondersteuning of anderszins met ons communiceert, verzamelen en verwerken wij uw persoonlijke gegevens.

Wij raden u aan geen gevoelige of vertrouwelijke persoonlijke gegevens aan ons bekend te maken, tenzij dit strikt noodzakelijk is voor uw vraag. Om veiligheidsredenen moedigen wij u aan om de informatie in gecodeerde vorm te verzenden als u vertrouwelijke of gevoelige persoonlijke gegevens via e-mail verstuurt.

 

3.4.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verzamelen, verwerken en bewaren de volgende soorten persoonlijke gegevens over u:

  • Contactinformatie (naam, e-mail en telefoonnummer)
  • Het onderwerp van uw vraag, inclusief datum en eventuele bijlagen die u toevoegt
  • Informatie over de werkgever
  • Land
  • Communicatiegeschiedenis
  • Klant-ID
  • Andere persoonlijke gegevens die u verstrekt in verband met uw vraag.

 

3.4.2 Waarom verwerken wij de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Om uw vraag of verzoek te verwerken
  • Klantenservice en verkoop
  • Voor marketingdoeleinden
  • Algemene communicatie met u en beheer van onze contractuele relatie
  • Statistieken en analyses om onze producten en diensten te verbeteren.

 

3.4.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van algemene persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische basis:

  • Toestemming: Wanneer u zich aanmeldt voor campagnes of iets dergelijks, vragen wij uw toestemming voor direct marketingdoeleinden. Deze juridische basis is te vinden in de Deense Marketingwet § 10. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).
  • Contractuele verplichtingen: Als uw vraag betrekking heeft op een (potentiële) overeenkomst, verwerken wij uw gegevens om contractuele maatregelen uit te voeren of de overeenkomst met u na te komen (artikel 6(1)(b) van de GDPR).
  • Legitiem belang: Wij kunnen persoonlijke gegevens over u verzamelen om uw vraag te kunnen behandelen, met u te communiceren, klantenservice te bieden en onze producten en diensten te ontwikkelen. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(f) van de GDPR. U kunt op elk moment bezwaar maken tegen deze verwerking door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).

 

3.4.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

De persoonlijke gegevens kunnen worden gedeeld met onze IT-leveranciers (gegevensverwerkers) die de persoonlijke gegevens namens ons verwerken en opslaan in overeenstemming met onze instructies en op basis van een gegevensverwerkingsovereenkomst.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met entiteiten van onze bedrijvengroep, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productiefaciliteit zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER als dit nodig is om de betreffende taak uit te voeren. Elke overdracht zal plaatsvinden onder voorbehoud van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (hoofdstuk 5 van de GDPR), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers (europa.eu). Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.4.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden verwijderd wanneer wij ze niet langer nodig hebben om een of meer van de bovenstaande doeleinden te vervullen. In de meeste gevallen zullen we uw vraag verwijderen zodra we deze hebben behandeld en afgehandeld.

Afhankelijk van de aard van de vraag kunnen we uw persoonlijke gegevens tot 3 jaar na de reactie op uw vraag bewaren voor documentatiedoeleinden en met verwijzing naar de verjaringstermijnen voor gewone monetaire vorderingen.

Het boekhoudmateriaal, inclusief persoonlijke gegevens, dat we verplicht zijn te bewaren, wordt niet eerder verwijderd dan 5 jaar na het einde van het boekjaar waarop de informatie betrekking heeft volgens de Deense Boekhoudwet.

De persoonlijke gegevens kunnen langer worden verwerkt en opgeslagen als we daartoe wettelijk verplicht zijn.

Wij kunnen gegevens langer opslaan en verwerken in geanonimiseerde vorm, wat betekent dat wij u niet langer kunnen identificeren.

 

3.5 Wanneer u ons kantoor bezoekt

Wanneer u onze fysieke kantoren bezoekt, verwerken wij uw persoonlijke gegevens.

 

3.5.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verzamelen, verwerken en bewaren de volgende soorten persoonlijke gegevens van u:

  • Contactinformatie (naam, e-mail en telefoonnummer)
  • Werkinformatie
  • Bezoekgeschiedenis, inclusief datum, tijd en doel van het bezoek
  • Andere persoonlijke gegevens die u verstrekt in verband met uw bezoek.

 

3.5.2 Waarom verwerken wij de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Om u toegang te geven tot onze kantoorvoorzieningen en om uw bezoek aan ons te registreren
  • Om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen.

 

3.5.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische basis:

  • Legitiem belang: Het nastreven van onze of de legitieme belangen van een derde partij, die zwaarder wegen dan uw fundamentele rechten en vrijheden. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(f) van de GDPR. De legitieme belangen zijn onze legitieme belangen om u toegang te bieden tot ons kantoor en om onze medewerkers te beschermen. U kunt op elk moment bezwaar maken tegen deze verwerking door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).

 

3.5.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

De persoonlijke gegevens kunnen worden gedeeld met onze IT-leveranciers (gegevensverwerkers) die de persoonlijke gegevens namens ons verwerken en opslaan in overeenstemming met onze instructies en op basis van een gegevensverwerkingsovereenkomst.

 

3.5.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden verwijderd wanneer we ze niet langer nodig hebben om een of meer van de hierboven genoemde doeleinden te vervullen, bijvoorbeeld als we van plan zijn om met u samen te werken of als we vervolgafspraken moeten maken. Persoonlijke gegevens kunnen echter tot 3 jaar na onze laatste interactie worden bewaard.

De informatie kan voor een langere periode in geanonimiseerde vorm worden verwerkt, of als we wettelijk verplicht zijn dit te doen.

 

3.6 Wanneer u met ons samenwerkt als klant

Wanneer u met ons samenwerkt als klant, verzamelen en verwerken wij persoonlijke gegevens over contactpersonen en medewerkers in uw organisatie.

Wij verwerken geen gevoelige persoonlijke gegevens, tenzij dit strikt noodzakelijk is voor onze diensten. Om veiligheidsredenen raden wij u aan om de informatie in gecodeerde vorm te verzenden als u vertrouwelijke of gevoelige persoonlijke gegevens indient.

 

3.6.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verzamelen, verwerken en bewaren de volgende soorten persoonlijke gegevens van u:

  • Contactinformatie (naam, e-mail en telefoonnummer)
  • Werk-, titel- en werkgeverinformatie
  • Locatiegegevens
  • Digitale voetafdrukken, zoals gebruikersprofielinformatie en activiteitenlogboeken met betrekking tot relevante systemen, zoals het Bramidan BRA-IN monitoringportaal
  • Communicatie- en ordergeschiedenis
  • Andere persoonlijke gegevens die u ons verstrekt tijdens onze professionele relatie.

Wij verzamelen deze gegevens meestal rechtstreeks via u, maar we kunnen de gegevens ook van uw werkgever verzamelen.

 

3.6.2 Waarom verwerken wij de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Om onze contractuele relatie te beheren en u onze diensten en producten te leveren
  • Om met u te communiceren
  • Voor klantenservice, ondersteuning en verkoop
  • Om onze producten en diensten te verbeteren en statistieken en analyses uit te voeren
  • Om te voldoen aan toepasselijke wetgeving, gerechtelijke bevelen, andere juridische processen of de vereisten van een toezichthouder
  • Om juridische claims te doen gelden of te verdedigen in geval van geschillen.

 

3.6.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van algemene persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische basis:

  • Toestemming: We kunnen uw toestemming vragen om persoonlijke gegevens te verzamelen met betrekking tot onze IT-platforms, zoals het Bramidan BRA-IN monitoringportaal. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(a) van de GDPR. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).
  • Contractuele verplichtingen: We verwerken uw gegevens om contractuele maatregelen uit te voeren of de overeenkomst met u na te komen (als u een privaat bedrijf bent) bij het leveren van onze diensten (artikel 6(1)(b) van de GDPR).
  • Wettelijke verplichting: We moeten voldoen aan een wettelijke verplichting waaraan wij of u onderworpen zijn. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(c) van de GDPR. De wettelijke verplichtingen kunnen, afhankelijk van onze relatie, onder andere omvatten:

    – de Deense Boekhoudwet

    – de Deense Verjaringstermijnenwet

  • Legitiem belang: We kunnen persoonlijke gegevens verzamelen om onze professionele relatie te beheren, om juridische claims te verdedigen of te vervolgen, om met u te communiceren en om onze diensten en producten te ontwikkelen. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(f) van de GDPR. U kunt op elk moment bezwaar maken tegen deze verwerking door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).

 

3.6.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

De persoonlijke gegevens kunnen worden gedeeld met onze IT-leveranciers (gegevensverwerkers) die de persoonlijke gegevens namens ons verwerken en opslaan in overeenstemming met onze instructies en op basis van een gegevensverwerkingsovereenkomst. Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met overheidsinstanties zoals de Deense rechtbanken.

Wij kunnen, afhankelijk van het scenario, uw persoonlijke gegevens delen met de entiteiten van onze bedrijvengroep, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productiefaciliteit zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER als dit nodig is om de betreffende taak uit te voeren. Elke overdracht zal plaatsvinden onder voorbehoud van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (hoofdstuk 5 van de GDPR), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers (europa.eu). Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.6.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden verwijderd wanneer wij ze niet langer nodig hebben om een of meer van de bovenstaande doeleinden te vervullen. In de meeste gevallen bewaren we uw persoonlijke gegevens tot 5 jaar na het einde van onze contractuele relatie en voor documentatiedoeleinden en met verwijzing naar de verjaringstermijnen voor gewone monetaire vorderingen.

Het boekhoudmateriaal, inclusief persoonlijke gegevens, dat we verplicht zijn te bewaren, wordt niet eerder verwijderd dan 5 jaar na het einde van het boekjaar waarop de informatie betrekking heeft volgens de Deense Boekhoudwet.

Bedrijfsdocumenten worden 5 jaar bewaard na de datum waarop de bedrijfsdocumenten zijn gedateerd.

De persoonlijke gegevens kunnen langer worden verwerkt en opgeslagen als we daartoe wettelijk verplicht zijn.

Wij kunnen gegevens langer opslaan en verwerken in geanonimiseerde vorm, wat betekent dat wij u niet langer kunnen identificeren.

 

3.7 Wanneer u met ons samenwerkt als leverancier

Wanneer u met ons communiceert als leverancier, verwerken wij persoonlijke gegevens over contactpersonen in uw organisatie, zoals werknemers, stagiairs en ander personeel dat met ons communiceert.

 

3.7.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verzamelen, verwerken en bewaren de volgende soorten persoonlijke gegevens over u:

  • Contactinformatie (naam, werk e-mail en telefoonnummer) wanneer uw werkgever een contract met ons aangaat
  • Communicatiegeschiedenis wanneer u werkt, communiceert met ons en ons kantoor bezoekt
  • Informatie over de contractuele relatie, zoals overeenkomsten, facturen, etc.
  • Werkgeverinformatie, titel, werkplek en expertisegebied
  • Andere persoonlijke gegevens die u verstrekt in verband met onze relatie.

 

3.7.2 Waarom verwerken wij de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Om onze contractuele relatie te beheren
  • Algemene communicatie met u
  • Voor financiële doeleinden
  • Om juridische claims te doen gelden of te verdedigen in geval van geschillen.

 

3.7.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van algemene persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische basis:

  • Wettelijke verplichting: We moeten voldoen aan een wettelijke verplichting waaraan wij onderworpen zijn. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(c) van de GDPR. De wettelijke verplichtingen kunnen de Deense Boekhoudwet omvatten.
  • Legitiem belang: We kunnen persoonlijke gegevens over u verzamelen om onze contractuele relatie te beheren, met u te communiceren, of om juridische claims te verdedigen of te vervolgen. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(f) van de GDPR. U kunt op elk moment bezwaar maken tegen deze verwerking door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).

 

3.7.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

De persoonlijke gegevens kunnen worden gedeeld met onze IT-leveranciers (gegevensverwerkers) die de persoonlijke gegevens namens ons verwerken en opslaan in overeenstemming met onze instructies en op basis van een gegevensverwerkingsovereenkomst.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met de entiteiten van onze bedrijvengroep, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productiefaciliteit zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER als dit nodig is om de betreffende taak uit te voeren. Elke overdracht zal plaatsvinden onder voorbehoud van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (hoofdstuk 5 van de GDPR), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers (europa.eu). Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.7.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden verwijderd wanneer we ze niet langer nodig hebben om een of meer van de bovenstaande doeleinden te vervullen. In de meeste gevallen bewaren we uw persoonlijke gegevens tot 5 jaar na het einde van onze contractuele relatie.

Het boekhoudmateriaal, inclusief persoonlijke gegevens, dat we verplicht zijn te bewaren, wordt niet eerder verwijderd dan 5 jaar na het einde van het boekjaar waarop de informatie betrekking heeft volgens de Deense Boekhoudwet.

De persoonlijke gegevens kunnen langer worden verwerkt en opgeslagen als we daartoe wettelijk verplicht zijn, of voor documentatiedoeleinden en met verwijzing naar de verjaringstermijnen in de Deense Verjaringstermijnenwet.

Wij kunnen gegevens langer opslaan en verwerken in geanonimiseerde vorm.

 

3.8 Wanneer u met ons samenwerkt als distributeur

Wanneer u met ons communiceert als distributeur van een van onze producten, verwerken wij persoonlijke gegevens over contactpersonen in uw organisatie, zoals werknemers, stagiairs en ander personeel dat met ons communiceert.

 

3.8.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verzamelen, verwerken en bewaren de volgende soorten persoonlijke gegevens van u:

  • Contactinformatie (naam, werk e-mail en telefoonnummer) wanneer uw werkgever een contract met ons aangaat
  • Land
  • Communicatiegeschiedenis wanneer u werkt, communiceert met ons en ons kantoor bezoekt
  • Informatie over de contractuele relatie, zoals overeenkomsten, facturen, etc.
  • Werkgeverinformatie, titel, werkplek en expertisegebied
  • Andere persoonlijke gegevens die u verstrekt in verband met onze relatie.

 

3.8.2 Waarom verwerken we de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Om onze contractuele relatie te beheren
  • Algemene communicatie met u
  • Voor financiële doeleinden
  • Om juridische claims te doen gelden of te verdedigen in geval van geschillen.

 

3.8.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van algemene persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische basis:

  • Wettelijke verplichting: We moeten voldoen aan een wettelijke verplichting waaraan wij onderworpen zijn. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(c) van de GDPR. De wettelijke verplichtingen kunnen de Deense Boekhoudwet en lokale belastingwetgeving omvatten.
  • Legitiem belang: We kunnen persoonlijke gegevens van u verzamelen om onze contractuele relatie te beheren, met u te communiceren, of om juridische claims te verdedigen of te vervolgen. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(f) van de GDPR. U kunt op elk moment bezwaar maken tegen deze verwerking door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).

 

3.8.4 Met wie delen we uw persoonlijke gegevens?

De persoonlijke gegevens kunnen worden gedeeld met onze IT-leveranciers (gegevensverwerkers) die de persoonlijke gegevens namens ons verwerken en opslaan in overeenstemming met onze instructies en op basis van een gegevensverwerkingsovereenkomst.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met de entiteiten van onze bedrijvengroep om bestellingen, overeenkomsten, service en communicatie af te ronden, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productiefaciliteit zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER als dit nodig is om de betreffende taak uit te voeren. Elke overdracht zal plaatsvinden onder voorbehoud van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (hoofdstuk 5 van de GDPR), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers (europa.eu). Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.8.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden verwijderd wanneer we ze niet langer nodig hebben om een of meer van de bovenstaande doeleinden te vervullen. In de meeste gevallen bewaren we uw persoonlijke gegevens tot 5 jaar na het einde van onze contractuele relatie.

Het boekhoudmateriaal, inclusief persoonlijke gegevens, dat we verplicht zijn te bewaren, wordt niet eerder verwijderd dan 5 jaar na het einde van het boekjaar waarop de informatie betrekking heeft volgens de Deense Boekhoudwet.

De persoonlijke gegevens kunnen langer worden verwerkt en opgeslagen als we daartoe wettelijk verplicht zijn, of voor documentatiedoeleinden en met verwijzing naar de verjaringstermijnen in de Deense Verjaringstermijnenwet.

Wij kunnen gegevens langer opslaan en verwerken in geanonimiseerde vorm.

 

3.9 Als u solliciteert naar een baan bij ons

Als u solliciteert naar een baan bij ons, verwerken wij uw persoonlijke gegevens in verband met het wervingsproces.

Wij moedigen u aan geen gevoelige of vertrouwelijke informatie, zoals gezondheidsgegevens of burgerservicenummer, op te nemen, tenzij dit een vereiste is of expliciet wordt gevraagd voor de functie waarvoor u solliciteert.

 

3.9.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wij verwerken de volgende persoonlijke gegevens over u tijdens ons wervingsproces:

  • Contactinformatie (naam, e-mail, telefoonnummer, adres)
  • Informatie opgenomen in uw CV, sollicitatie en eventuele bijlagen die u verstrekt
  • Arbeidsverleden, inclusief ervaring, vaardigheden, prestaties en algemene uitstraling
  • Openbaar beschikbare informatie, bijvoorbeeld op internet en sociale media
  • Resultaten van tests, zoals persoonlijkheidstests
  • Persoonlijke gegevens verzameld via interviews (fysiek en online)
  • Referenties die u heeft opgegeven of waarvoor u toestemming heeft gegeven om contact op te nemen
  • Mogelijk gezondheidsinformatie indien nodig voor de functie waarvoor u solliciteert, of als u verplicht bent deze informatie te verstrekken vanwege speciale gezondheidsomstandigheden die uw rol en werkprestaties kunnen beïnvloeden of die voor ons van bijzonder belang kunnen zijn
  • Mogelijk uw strafblad indien nodig voor de functie waarvoor u solliciteert
  • Andere persoonlijke gegevens die u met ons deelt tijdens het wervingsproces.

 

3.9.2 Waarom verwerken we de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Om te beoordelen of u geschikt bent voor een functie binnen onze organisatie.

 

3.9.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van uw persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische basis:

  • Toestemming: We kunnen uw toestemming vragen om referenties te verzamelen van vorige/huidige werkgevers die u niet als referenties heeft opgegeven. Als we u geen dienstverband kunnen aanbieden, kunnen we aanbieden om uw sollicitatie op basis van uw toestemming voor later gebruik te bewaren. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(a) van de GDPR. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).
  • Als het nodig is om uw strafblad of vergelijkbare documentatie te zien, is de verwerking gebaseerd op sectie 8.3 van de Deense Wet op de Gegevensbescherming.Als het nodig is voor de functie waarvoor u solliciteert en in uitzonderlijke omstandigheden, zullen wij uw expliciete toestemming vragen om gezondheidsgegevens te verwerken (artikel 9(2)(a) van de GDPR).

  • Legitiem belang: Wij kunnen persoonlijke gegevens van u verwerken om uw geschiktheid te beoordelen en u een dienstverband aan te bieden, gebaseerd op de informatie die u verstrekt in uw CV, sollicitatie en eventuele bijlagen, openbaar beschikbare informatie, resultaten van persoonlijkheidstests, referenties die u heeft opgegeven in uw sollicitatie, en andere informatie die u verstrekt in verband met het wervingsproces. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(f) van de GDPR. U kunt op elk moment bezwaar maken tegen deze verwerking door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).
  • Contractuele verplichting: Als wij u een dienstverband aanbieden, zal de verwerking van uw persoonlijke gegevens gebaseerd zijn op de arbeidsovereenkomst die wij met u aangaan (artikel 6(1)(b) van de GDPR).

 

3.9.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens delen met onze gegevensverwerkers en/of beschikbaar stellen aan andere leveranciers en/of dienstverleners in verband met de algemene bedrijfsvoering, bijvoorbeeld in verband met het externe beheer van onze IT-systemen en HR-administratie.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met de entiteiten van onze bedrijvengroep als uw rol relevant is voor andere delen van onze organisatie, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productiefaciliteit zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER, inclusief onze aangesloten bedrijven. Elke overdracht zal plaatsvinden onder voorbehoud van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (hoofdstuk 5 van de GDPR), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers (europa.eu). Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.9.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Als u een functie bij ons krijgt aangeboden, wordt uw sollicitatie en aanvullende relevante persoonlijke gegevens verzameld in verband met het wervingsproces opgeslagen in uw personeelsdossier bij ons.

Als u geen functie krijgt aangeboden, bewaren wij uw sollicitatie en eventuele aanvullende persoonlijke informatie verzameld tijdens de wervingsprocedure voor een periode van zes (6) maanden na onze afwijzing, tenzij u ons toestemming heeft gegeven om uw persoonlijke gegevens langer te bewaren voor het geval zich andere werkgelegenheden voordoen.

Eventuele strafbladen en gezondheidsgegevens worden onmiddellijk na beoordeling verwijderd.

Wij kunnen gegevens langer opslaan en verwerken in geanonimiseerde vorm, wat betekent dat wij u niet langer kunnen identificeren. Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook bewaren in geval van geschillen met betrekking tot de wervingsactiviteiten.

 

3.10 Wanneer u onze sociale mediaprofielen bezoekt

Als u onze sociale mediaprofielen bezoekt, kunnen wij uw persoonlijke gegevens verwerken als de verantwoordelijke voor de verwerking. In sommige gevallen handelen wij als gezamenlijke gegevensverantwoordelijken samen met de aanbieder van het sociale mediaplatform en hebben wij een overeenkomst voor gezamenlijke gegevensverantwoordelijkheid gesloten. Wij verwijzen u naar de privacybeleid van de individuele sociale media-aanbieders voor meer informatie over hun en onze gezamenlijke verwerking van uw persoonlijke gegevens.

Wij hebben de volgende sociale mediaprofielen:

 

3.10.1 Welke persoonlijke gegevens worden verwerkt en waar komen deze vandaan?

Wanneer u onze sociale mediaprofielen bezoekt, kunnen wij en de aanbieder van het sociale mediaplatform de volgende persoonlijke gegevens over u verwerken:

  • Openbaar beschikbare informatie op het platform zoals gebruikersinformatie (naam, e-mail, telefoonnummer, adres), geslacht, werkplek, interesses, etc.
  • Eventuele “likes”, opmerkingen, berichten en andere interacties met onze sociale mediaprofielpagina
  • Andere persoonlijke gegevens die u met ons profiel deelt.

 

3.10.2 Waarom verwerken wij de persoonlijke gegevens?

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Voor analyse- en statistische doeleinden om ons bedrijf, onze diensten en onze sociale mediaprofielpagina’s te verbeteren en te ontwikkelen
  • Om met u te communiceren en algemene marketinginitiatieven te ondernemen

De aanbieders van sociale media kunnen uw persoonlijke gegevens verwerken voor hun:

  • Advertentie- en verkoopinitiatieven
  • Om ons statistische gegevens te verstrekken over uw bezoek aan ons sociale mediaprofiel
  • Om hun sociale media-aanbod, functies en producten te verbeteren.

 

3.10.3 Wat is de juridische basis voor onze verwerking?

Onze verwerking van uw persoonlijke gegevens is gebaseerd op de volgende juridische basis:

  • Legitiem belang: Wij kunnen uw persoonlijke gegevens verwerken om met u te communiceren, voor marketingdoeleinden op onze sociale mediaprofielen en om ons bedrijf, onze producten en diensten te verbeteren. Deze juridische basis is te vinden in artikel 6(1)(f) van de GDPR. U kunt op elk moment bezwaar maken tegen deze verwerking door contact met ons op te nemen (zie sectie 2 hierboven).

 

3.10.4 Met wie delen wij uw persoonlijke gegevens?

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens delen en/of beschikbaar stellen aan andere leveranciers en/of dienstverleners in verband met de algemene bedrijfsvoering, bijvoorbeeld in verband met het beheer van onze IT-systemen.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens ook delen met entiteiten binnen onze bedrijvengroep, die hier te vinden zijn: Bramidan Hoofdkantoor en productiefaciliteit zijn gevestigd in Denemarken.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de EU/EER, inclusief onze aangesloten bedrijven. Elke overdracht zal plaatsvinden onder voorbehoud van geldige juridische gronden voor een dergelijke overdracht (hoofdstuk 5 van de GDPR), bijvoorbeeld de Standaard Contractuele Clausules gepubliceerd door de EU-Commissie die hier te vinden zijn: Standard contractual clauses for international transfers. Wij kunnen ook vertrouwen op het EU-VS Data Privacy Framework, als wij persoonlijke gegevens overdragen naar de VS, wat hier te vinden is: Home (dataprivacyframework.gov).

 

3.10.5 Hoe lang bewaren wij uw persoonlijke gegevens?

Wij bewaren uw persoonlijke gegevens zolang deze actief zijn op onze sociale mediaprofielen en totdat u eventuele “likes”, gedeelde berichten, opmerkingen, berichten, enz. op onze sociale mediaprofielen verwijdert.

De gegevens kunnen voor een langere periode in geanonimiseerde vorm worden opgeslagen.

 

4. Openbaarmaking van persoonlijke gegevens aan andere verwerkers

Openbaarmakingen

In bepaalde situaties en naast de bovenstaande gevallen is het noodzakelijk voor ons om uw persoonlijke gegevens openbaar te maken aan derden. Onder specifieke omstandigheden en in overeenstemming met de wet kan het nodig zijn om uw persoonlijke gegevens openbaar te maken aan de volgende derden (gegevensverwerkers):

  • Advocaten, auditors, banken, verzekeringsmaatschappijen en andere consultants
  • Rechtbanken en andere openbare autoriteiten zoals de politie
  • Potentiële kopers van Bramidan

Onze bedrijfsstructuur kan veranderen naarmate wij ons ontwikkelen, bijvoorbeeld door de volledige of gedeeltelijke verkoop van Bramidan. In geval van overdracht van activa die persoonlijke gegevens bevatten, maken wij uw persoonlijke gegevens openbaar op basis van ons legitieme belang bij het overdragen van delen van onze activa en het doorvoeren van commerciële wijzigingen (artikel 6(1)(f) van de GDPR).

 

5. Uw rechten

U hebt te allen tijde en onder bepaalde voorwaarden het recht om uw rechten uit te oefenen onder de wetgeving inzake gegevensbescherming:

  • Toegang: U hebt het recht om toegang te krijgen tot en een kopie te ontvangen van de persoonlijke gegevens die wij over u verwerken en enkele aanvullende gegevens. Wij reageren binnen een redelijke termijn en uiterlijk een maand na ontvangst van uw verzoek.
  • Recht van bezwaar: In bepaalde gevallen hebt u het recht om bezwaar te maken tegen onze verzameling en verwerking van uw persoonlijke gegevens.
  • Correctie: U hebt het recht om persoonlijke gegevens van u te laten corrigeren.
  • Verwijdering: In bijzondere omstandigheden hebt u het recht om persoonlijke gegevens over u te laten verwijderen voordat de tijd voor onze reguliere verwijdering is aangebroken.
  • Beperking: In bepaalde gevallen hebt u het recht op beperking van de verwerking van uw persoonlijke gegevens. Indien dit recht van toepassing is, mogen wij de gegevens alleen verwerken – behalve voor opslag – met uw toestemming of voor de vaststelling, uitoefening of verdediging van juridische claims of voor de bescherming van de rechten van een andere persoon of om redenen van belangrijk openbaar belang.
  • Gegevensoverdraagbaarheid: In bepaalde gevallen hebt u het recht om een kopie te ontvangen van de persoonlijke gegevens die u hebt verstrekt in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machineleesbaar formaat.

Als u uw rechten wilt uitoefenen of vragen hebt over onze verwerking van uw persoonlijke gegevens, neem dan contact met ons op via bramidan@bramidan.dk. Uw verzoek wordt verwerkt in overeenstemming met de op dat moment geldende wetgeving. Indien nodig zullen wij contact met u opnemen en om aanvullende informatie vragen die nodig is om uw verzoek correct af te handelen.

Als u meer wilt weten over uw rechten, kunt u de website van de Deense Gegevensbeschermingsautoriteit bezoeken: www.datatilsynet.dk.

 

6. Een klacht indienen

Als u een klacht wilt indienen over onze verwerking van uw persoonlijke gegevens, kunt u contact met ons opnemen. Onze contactgegevens staan vermeld in sectie 2 hierboven.

U hebt ook het recht om een klacht in te dienen bij de Deense Gegevensbeschermingsautoriteit, Carl Jacobsens Vej 35, DK-2500 Valby. Een klacht kan per e-mail worden ingediend via dt@datatilsynet.dk of via de website van de Deense Gegevensbeschermingsautoriteit: www.datatilsynet.dk.

 

7. Bijwerken van ons privacybeleid

Bramidan kan dit privacybeleid voortdurend bijwerken wanneer dit nodig is om een eerlijke beschrijving van onze verwerking van persoonlijke gegevens te geven. In geval van materiële wijzigingen in onze verwerking van uw persoonlijke gegevens die al in ons bezit zijn, wordt u op de hoogte gebracht van de update (bijvoorbeeld per e-mail) of zullen wij de update aankondigen op onze website. Dit privacybeleid is voor het laatst bijgewerkt in mei 2024.